احـلـى الاوقــات
اهلا ومرحبــا بكم فى منتدى احـلى الاوقـات
اتمنا لكم زياره جيدا ومفيدا لكم واتمنا لكم التسجيل
انشاء الله
احـلـى الاوقــات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احـلـى الاوقــات

اهلا ومرحبا بكم فى منتدى @ احـلى الاوقـات @

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولشات احلى الاوقات

مكموعه نكت

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

مكموعه نكت Empty
مُساهمةموضوع: مكموعه نكت   مكموعه نكت Icon_minitimeالسبت مايو 29, 2010 7:35 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

مره اتنين اعدين فى شقه واحد قال للتانى معاك كبريت قاله لا طيب انزل شوف حد معاه كبريت علشان عايز اشرب سيجاره نزل اله مفيش كل اللى اسأله معاه ولاعه اله ياغبى هى هى انزل هات ولاعه نزل يسأل طلع تانى قاله مفيش كل اللى اسأله معاه كبريت محدش معاه ولاعات راح التانى قاله ياااااااااااااااااه انت غبى اوى مش عايز ياأخى اطفى الشمعه خالينا ننام.

مره واحده وحشه ااااااوى دخلت الحمام فابتقول اعوذ بالله من الخبث والخباءث فالشطان قالها من غير ماتقولى انا كده كده خارج

مره اتنين يهود بياكلوا مع بعض فا واحدمنهم قال بسم الله الرحمن الرحيم فا صحابه بيقوله ايه الى بتقوله ده انت عبيط ولا ايه قام ال ااااه صحيح استغفر الله العظيم

الصعايده راحو للريس قالولو كل شويه نتهزق فالنكت قال الريس اجمعو كل الصعايده واثبتو ذكاءكم وكان اول سؤال مين اللى فاز ف بدر الكفار ولا المسلمين ردو قالو المسلمين الريس قال تمام التانى مين اللى فاز فاخر مباراه الاهلى ولا الزمالك قالو الاهلى طلع واحد من الوسط وقال انافمت ياريس كده الاهلى والمسلمين يلعبو ع الاول والتانى

واحد بلديتنا فهلوى جاب مترين قماش وارح يفصل جلبيه وعند الخياط الخياط: القماش قليل لازم نص متر كمان الفهلوى: يعم قضيها بالحداقه والفكاكه والفهلوه اعمل الجلبيه الخياط: خلاص ماشى وتانى يوم جاله الفهلوى ومعاه اتنين تانى الفهلوى: عوزك تاخد مقاسات دول وتعملهم جلاليب برضه من نفس القماش الخياط: يعم انا قلتلك مينفعش ليك تجبلى كمان اتنيت الفهلوى: يعم قضيها بالحداقه والفكاكه والفهلوه اعمل الجلاليب الخياط: خلاص ماشى تعلالى بكره وتانى يوم جاله الفهلوى يستلم الجلاليب الخياط اداله تلات جلاليب عيال صغيره الفهلوى: ازاى نلبس الجلاليب دول يارجل انت الخياط: يعم قضيها بالحداقه والفكاكه والفهلوه

محشش طلع لة عفريت ومش حافظ حاجة من القران ................... قالة طلع البدر علينا!!!!!!!

واحد راح للدكتور النفسى قاله انا كل ما انام بحس ان فى واحد نايم تحت السرير انزل تحت احس انه فوق السرير رد الدكتور وقاله علاجك سهل 20 جلسه الجلسه ب 200 جنيه بعد شهرين قابله الدكتور صدفه وسائله انته ماجيتش ليه قاله انا حليت المشكله ب 10 جنيه سائله الدكتور ازاى قاله قطعت رجلين السرير خالص وبقى ولا فوق ولا تحت

مرة واحد عنده عشة فراخ فدخل عشان يلم البيض فلئ كل فرخة جايبة 3بيضات فقال ايه كل يوم ثلاث بيضات فأخذ فرخة نطف ريشها وقطع رجليها وقال والله اللي ما هتجيب أقل من خمس بيضات لأعمل فيها زي الفرخة دي فجه في اليوم التاني لأ كله جايبة خمس بيضات ماعدا فرخة جيبة ثلاث فقلها إشمعنا إنتي قال استر عليا وحياتك انا ديك

"كان فيه بطة كل يوم تروح للبقال تقوله عندك سكر يقولها لأ اخر مرة قالها لو جيتي هنا تاني حامسمر رجليكي المفرطحة دي في الأرض تاني يوم راحت قالتله عندك مسامير ؟ قالها لأ قالتله طب عندك سكر ؟؟
https://ahla-alao5at.yoo7.com

مكموعه نكت
صفحة 1 من اصل 1